Brev:
Må man egentlig godt lege med maden?
20. juni 2008
Alder:
8 mdr.
Må man egentlig godt lege med maden?
Hej Helen..igen igen:)
Tusind tak for hhjælpen med en madplan til Aliah, det har altså gjort Verden meget lettere! Det tog 3 nætter, at vænne hende til at hun får mælk kl 23 og så først igen kl 6. Det er fantastisk!!
Nå, men nu vil jeg gerne høre din mening omkring dét at lege med maden. Aliah får selv lov at spise sine rugbrødshapsere med fingrene og sin grød med en ske, men det resulterer selvfølgelig i, at der er mere, der havner på gulvet end i munden. Er det i orden eller skyder jeg mig selv i foden ved at lade hende styre det selv?
Jeg gi´r hende somregelen mad til hun ikke mere viser interesse og så får hun skeen og kigge på.
Det er bare fordi de andre i min mødregruppe synes jeg er VILDT mærkelig når jeg gider finde mig dét griseri...!
En anden ting; nu har hun altså stået på alle fire og rokket i over en måned, men hun hverken kryber eller kravler og nu er Mor altså blevet utålmodig:)
Er der nogen tricks? Har prøvet at lege med hende på en stor bold og også at holde hende oppe når hun står på alle fire v.h.a. en stofble. (Har også prøvet at vise hende det ved at kravle arrigt rundt til jeg fik hårdt hud i håndfladerne og sige : "Kig nu hérhen, Aliah, du skal bare gøre ligesom Moar":) )
Jeg ved da godt hun bare skal ha´ tiden til det, så kommer det, men måske har du alligevel et es i ærmet!
På forhånd tak
Sine